Студія WebLux пропонує якісне професійне створення дизайну поліграфічної продукції за найнижчими цінами.
Пропонуємо дизайн всієї поліграфічної продукції та айдентики, зокрема можна виділити:
- Логотип — фірмовий знак
- Фірмовий стиль (візуальна ідентифікація) — набір графічних елементів, які формують візуальний образ. В набір можуть включатися: візитка, бланк, папка, шрифт та ін.
- Стайлґайд — книга з описаними правилами використання фірмового стилю
- Брендбук — книга з повним описом бренду. Сюди входять: вектор бренду, позиціонування, емоціонування, правила аудіальної, кінестетичної, дегитальної та візуальної ідентифікації.
- Горизонтальні та вертикальні рекламні площі
- Календарі
- Візитки
- Промоційні матеріали (наклейки,флаєри, відкритки, конверти)
Розробка логотипу
Логотип важливий для кожної компанії тому , що:
- Лого - основний зовнішній атрибут. Вас сприймають по імені (торгова марка) і візуалу (логотипу, який теж може бути торговою маркою компанії)
- Лого - це відображення ідеології компанії, її сьогодення і майбутнього. Повірте, що у кожного бізнесу повинен бути свій стиль. Порівняйте логотипи "Sony" та "Coca-cola": різний бізнес, а тому - і різний стиль ,різна ідеологія і різне виконання.
- Лого - найважливіший елемент фірмового стилю. Ваше лого - це і Ваша торговельна марка, що формує бізнес-активи Вашого бізнесу. Навіть домен UA Ви зможете отримати, тільки якщо у Вас є зареєстрована торгова марка. Потім на цьому домені UA на якому розташований Ваш сайт, логотип може стати основним, по чому будуть дізнаватися про Ваш сайт.
- Впізнають Ваш логотип - значить дізнаються і про Вашу компанію.
- Лого відповідає як позиціонуванню компанії на ринку, так і роду її діяльності .
- Всі приклади розроблених лого Ви можете переглянути у нашому портфоліо.
Принципи розробки логотипу
1. У логотипу має бути зрозуміле візуально рішення. Правильно створений логотип викликає важливі асоціації у "людини вашого кола". Відбувається своєрідне візуальне впізнання зображення, формуючого лого. Тому логотип не насторожує партнера/клієнта, залучає його до здійснення комунікації. Розробка логотипу - це мистецтво. І ми ним володіємо. Логотипи , розроблені нами для українських і закордонних компаній, вірою і правдою служать своїм власникам.
2. Логотип унікалізує фірму. Графічне рішення логотипу має давати власнику лого впевненість, що навіть через кілька років цей логотип не застаріє і буде виробляти потрібне враження. Добре розроблений логотип простіше буде зареєструвати в якості торгової марки в силу його індивідуальності.
3. Логотип повинен подобається його власнику. Здавалося б, це твердження дещо суперечливе. Адже логотип повинен відповідати певним вимогам, законам і правилам? - Так, повинен. Але для успіху логотипу цього явно недостатньо. Спробуйте уявити, що Вас змушують носити пальто супердорогої марки, але яке Вам абсолютно не подобається. Як Вам буде? Сподобається? Ось так і з логотипом. Логотип повинен бути Вашою внутрішньою суттю. Вашою душею й символом. Тоді і Ваш бізнес буде йти легше. Ми зможемо розробити саме Ваш логотип!
4. Логотип повинен бути зручний у застосуванні. Розробка логотипу ведеться з урахуванням його подальшого застосування. Наприклад, навіть - для реєстрації домену. Будете Ви друкувати логотип в кольорових і чорно-білих виданнях, відтворювати на різних видах паперу, застосовувати на спецодязі, вивісках - це все дизайнери Weblux враховують при розробці.
5 . Вартість розробки логотипу. У нас лояльні ціни. Замовити логотип можна всього лиш за 100$.
Розробка фірмового стилю
Крім логотипу, часто потрібно мати дизайн таких речей, як:
- Іменна візитка
- Корпоративна візитка
- Євроконверт Е65
- Конверт С4 (для формату А4)
- Конверт С5 (для формату А5)
- Фірмовий бланк
- Фірмовий бланк у форматі Word
- Факс-бланк
- Фірмова папка А4
- CD/DVD диск
- Фірмова листівка або запрошення
- Буклет А4
- Каталог
- Сувенірна продукція (ручка, чашка, запальничка, пакет, футболка, кепка, брелок та інші)
- Кишеньковий календар, календар-будиночок, настінний календар
- Дизайн брендбуку
Сукупність дизайнів цих елементів називають фірмовим (чи корпоративним) стилем. Взалежності від потреб клієнта, к-сті об`єктів дизайну формується ціна. Як правило ціна розробки фірстилю (візитка, бланк, папка, конверт) становить 200$.